Λεμονάτο μοσχαράκι με κριθαράκι

Συνταγές

ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΥ

Μεθυσμένο λεμονάτο μοσχαράκι

Με την θερμοκρασία να δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις της για πτώση δεν μπορώ να φανταστώ ένα πιο δυναμωτικό και νόστιμο μεσημεριανό φαγητό από το αγαπημένο λεμονάτο μοσχαράκι… πόσο μάλλον όταν είναι και «μεθυσμένο».

Μοσχάρι… ο βασιλιάς του κόκκινου κρέατος

Κρέας με πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας το μοσχάρι αποτελεί μία πολύ θρεπτική τροφή καθώς περιέχει και σημαντική ποσότητα σιδήρου, και έτσι συνιστάται σε άτομα με έλειψη σιδήρου ή με αυξημένες απαιτήσεις σε σίδηρο όπως για παράδειγμα η εγκυμοσύνη και η γαλουχία. Η επιλογή ενός άπαχου μέρους του μοσχαριού μας γλιτώνει και από τα κορεσμένα λιπαρά οξέα που καλό είναι να καταναλώνονται με προσοχή και μέτρο.  

Σκόρδο και καλή καρδιά

Αν και το σκόρδο χρησιμοποιούνταν ευρέως σαν αντιμικροβιακό και σαν προστατευτικό ενάντια στη γρίπη η πιο διαδεδομένη του ίσως ευεργετική ιδιότητα είναι αυτή που αφορά την αρτηριακή πίεση.  Συγκεκριμένα συστατικά που συναντάμε στο σκόρδο έχουν φανεί ότι μπορούν να μειώσουν την αρτηριακή πίεση σε υπερτασικά άτομα, προστατεύοντας έτσι και την υγεία της καρδιάς.  Σημαντική επίσης είναι η υπολιπιδαιμική και υποχοληστερολαιμική δράση που φαίνεται να έχει το σκόρδο μειώνοντας τα  τριγλυκερίδια και την ολική χοληστερόλη αντίστοιχα.

Θερμιδικό περιεχόμενο συνταγής

Το μεθυσμένο μοσχαράκι περιέχει 779 ανά μερίδα και έτσι αποτελεί σίγουρα ένα πλήρες γεύμα.  «Κρατήστε» λίγο παραπάνω το λάδι αν θέλετε να περιορίσετε λίγο το θερμιδικό του περιεχόμενο.  Εναλλακτικά συνοδεύσετε το μοσχάρι σας με βραστά λαχανικά όπως καρότο, κολοκυθάκια, λαχανάκια Βρυξελών αντί για κριθαράκι και αυξήστε έτσι τις φυτικές ίνες στο πιάτο σας.  Αν πάλι δεν μπορείτε χωρίς το ζυμαρικό σας, προτείνω άγριο ρύζι για περισσότερες φυτικές ίνες και άρα μεγαλύτερο κορεσμό!

Εσείς ακόμη να «μεθύσετε» το μοσχαράκι σας; Περιμένουμε τις εντυπώσεις και τα σχόλιά σας!

Πηγή: mednutrition.gr