Σαλάτα ζυμαρικών με πέστο βασιλικού

Συνταγές

ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΥ

Ζυμαρικά…. Μμμμ!!! Τι σκέφτεστε όταν ακούτε αυτή την λέξη; Μα φυσικά μια νόστιμη μακαρονάδα που δεν μπορεί να αντισταθεί κάνεις, ούτε μικρός, ούτε μεγάλος, αφού τα ζυμαρικά είναι ίσως το πιο αγαπημένο φαγητό όλων.

Τα ζυμαρικά μπορούν είτε συνοδεύσουν το γεύμα σας, είτε να είναι από μόνα τους το κυρίως γεύμα, αφού ανάλογα την συνταγή μπορούν να μεταμορφωθούν κάθε φορά και σε ένα διαφορετικό νόστιμο πιάτο.

Λαχανικά που αναδεικνύουν το πιάτο

Η ρόκα και τα ντοματίνια είναι ένας υπέροχος συνδιασμός, ο οποίος θα σας εφοδιάσει με βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, ενώ παράλληλα θα σας εφοδιάσει με τις απαραίτητες φυτικές ίνες. Μην ξεχνάτε ότι τα ντοματίνια είναι πλούσια πηγή λυκοπένης, γνωστή για τα αντιοξειδωτικά και αντικαρκινικά χαρακτηριστικά της. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η λυκοπένη είναι λιποδιαλυτό συστατικό, δηλαδή είναι πιο εύκολη η απορρόφηση της όταν καταναλώνεται με λίπος. Έτσι στην συγκεκριμένη συνταγή, το ελαιόλαδο που είναι η καλύτερη μορφή φυτικού λίπους βοηθάει στην απορρόφηση της.

Πως θα μειώσω τις θερμίδες στη σαλάτα μου;

Τα ζυμαρικά από μόνα τους αποτελούν πλούσια πηγή υδατανθράκων, ωστόσο το τυρί έρχετε να συμπληρώσει την πρωτεΐνη που συνήθως λείπει. Έτσι για να μειώσετε τις θερμίδες σας  στην σαλάτα ζυμαρικών σας, μπορείτε να επιλέξετε να βάλετε κάποιο τυρί χαμηλό σε λιπαρά όπως το cottage ή κάποιο άλλο τυρί χαμηλό σε λιπαρά, αντί για παρμεζάνα. Με αυτό τον τρόπο μειώνεται τόσο τις θερμίδες που θα καταναλώσετε όσο και τα κορεσμένα λιπαρά οξέα. Επίσης μπορείτε να περιορίσετε το ελαιόλαδο το οποίο θα βάλετε για να φτιάξετε το πέστο.

Φάτε λοιπόν αργά το υπέροχο αυτό γεύμα, για να το απολαύσετε και εάν θέλετε μπορείτε να αντικαταστήσετε τα ζυμαρικά με ζυμαρικά ολικής άλεσης που θα σας προσφέρουν περισσότερες φυτικές ίνες και θα μειώσουν το αίσθημα της πείνας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Καλή απόλαυση!

Πηγή: mednutrition.gr